Peter Rutgers

Na vele boekhouding software gebruikt te hebben ben ik met Money Monk echt tevreden. Het is voor zover het makkelijk gemaakt kan worden echt makkelijk en gebruiksvriendelijk. Ook de opties die er... Na vele boekhouding software gebruikt te hebben ben ik met Money Monk echt tevreden. Het is voor zover het makkelijk gemaakt kan worden echt makkelijk en gebruiksvriendelijk. Ook de opties die er allemaal zijn is top voor elkaar en fijn in gebruik.

Tom Verharen

Dankjewel!

Marije Snuverink

Boekhouden is weer leuk, met MoneyMonk! Overzichtelijk programma met een prettige vormgeving en een uitstekende support (zowel kennisbank als helpdesk).
Ook als je niet boekhoudkundig...
Ook als je niet boekhoudkundig onderlegd bent, of geen zin en tijd hebt om daar veel uren in te steken, kom je hiermee snel op gang en kun je al snel zelf heel veel zaken correct regelen. Ik heb een boekhouder ingehuurd voor de belastingaangifte het eerste jaar en die was ook zeer tevreden over de inzichtelijkheid en de rapportagemogelijkheden van MoneyMonk.

Sharon Koenen

MoneyMonk is gebruiksvriendelijk en geeft overzicht in je administratie. Daarnaast zijn de mensen van MoneyMonk enorm behulpzaam bij vragen. Superfijn!

Guray Guner

Geweldig, probleem opgelost!, bedankt voor de snelle service.

Cees van Eden

Hartelijk bedankt voor de snelle reactie. Instructies waren duidelijk.
Mvg Cees van Eden

Mohammed Ennaji

Prima tool voor ZZPers

Rico Knopper

Snel en goed beantwoord

A.G.J. Terpstra

Good job

Gloria Keukens

Wow ik was al jaren heel tevreden met de gebruiksvriendelijkheid en de persoonlijke helpdesk van Money Monk maar met alle verbeteringen die steeds doorgevoerd worden heb ik deze keer heb ik mijn BTW... Wow ik was al jaren heel tevreden met de gebruiksvriendelijkheid en de persoonlijke helpdesk van Money Monk maar met alle verbeteringen die steeds doorgevoerd worden heb ik deze keer heb ik mijn BTW nog vlugger gedaan! 2 uurtjes en alles is af door de suggesties en de automatische koppelingen! Echt top! dank MM team! Trouwe klant ben ik!